דף נחיתה לעסק דף נחיתה לעסק

דמיין לי דומיין

12 Sep דמיין לי דומיין

פורסם ב 10:03 בקטגוריית דומיינים [ssba]

דומיינים מדומיינים, מופרכים, קיצוניים, וכאלה שקרו באמת.

כל אחד רוצה לבחור לאתר שלו שם דומיין שיהיה גם פופולרי, מוכר, בולט, גם קל לחיפוש וקל למציאה, וגם שיהיה אישי, מיוחד ומתאים במיוחד לאתר המיוחד שלכם.

איך לא חשבו על זה קודם.

אז זהו, שקרוב לוודאי שחשבו על זה קודם.
כמעט כל שמות הדומיינים שחשבתם עליהם, חשבו עליהם קודם. רציתם שם קלאסי ופשוט? זה לא יהיה פשוט למצוא כזה פנוי. רציתם שם נדיר ומיוחד? זה קרוב לוודאי יהיה נדיר ומיוחד אם תמצאו כזה שעוד לא רשום.

אתה לא מדמיין איזה דומיין.

בתוך שלל הדומיינים שכבר נבחרו, נתפסו, נרשמו, נקנו, נמכרו, הוצגו לראווה ונמצאו במנועי החיפוש הפופולריים, יש שמות הזויים יותר ופחות. דווקא במצב שוק הדומיינים העמוס והתפוס, יש בעלי אתרים שירצו ששם הדומיין שלהם יבלוט בכל דרך אפשרית ובכל מחיר.
שם מתחכם, קיצוני או מצחיק יכול לעשות את העבודה, כזה שמושך את העין ושמושך את המטיילים במנועי החיפוש, הישר אל האתר המדומיין.
יש לקחת בחשבון ששמות דומיינים מגוכחים וגימיקיים עלולים לייצר באז זמני בלבד. זה נכון גם לגבי שאר השמות הפופולריים. אז לפני ששם הדומיין שלכם מבטיח עושר קל, אהבה או קשת בענן, כדאי, אולי, לוודא שהוא גם מתאים לתוכן האתר. ומקיים לפחות חלק מהשם המבטיח.
ואם לדוגמא הצלחתם למצוא שם דומיין שמבטיח חתול שר באמבטיה עם פרווה בדוגמת לואי ויטון ופנים של ישו, כשהאתר שלכם למעשה מתמחה במיסוי של חסה בשנות השבעים, לא בטוח שהגימיק יעבוד לאורך זמן.

השלם גדול מחלקיו.

ברחבי הרשת תוכלו למצוא שמות דומיינים מופרכים במיוחד, ולא תמיד זה בכוונה. חליפין בלועזית של כל דבר בריבוי, עלול להפוך לסקס. תרפיסט תמים עלול להישמע הרבה פחות סימפטי, ואפילו כנסיה עלולה להשתמע בדומיין שלה כאתר פורנו. חפשו בעצמכם, הכל ברשת.
אז תמיד כדאי לשים לב מה חיבור של שתי מילים עלול לייצר באותיות תמימות שנפגשות להן בדומיין.

אין תגובות

פרסם תגובה