דף נחיתה לעסק דף נחיתה לעסק

דומיננטיות של דומיין

23 May דומיננטיות של דומיין

פורסם ב 09:50 בקטגוריית דומיינים [ssba]

מי הם הדומיינים הבולטים באינטרנט, ואיך תוכלו לבחור גם לכם דומיין דומיננטי.

דומיין דומיננטי הוא דומיין שבולט בשטח, הוא מהווה ומייצר מרחב משמעותי ברשת, הוא דומיין שמזמין אליו הרבה גולשים ויש לו שם, חוזק ונוכחות. מה עוד אפשר לבקש מדומיין.

עצור בטרם תעבור
דומיין טוב אומר תעבורה גבוהה ומרובה של גולשים שמגיעים לאתר. הוא מאפשר ומייצר תנועת גולשים דינמית בכמות דומיננטית.
דומיין דומיננטי מושך אליו תעבורה גדולה הן של פעילות והן של גולשים וגולשות.
דומיין דומיננטי הוא כזה שמושך את העין, מושך את מנועי החיפוש ומושך את הגולשים אליו בכמות ובאיכות גבוהות וחזקות, באופן עקבי ומתמשך.

להתערב בתעבורה.
אם הדומיין שלכם לא מספיק דומיננטי, תוכלו לחזק אותו ואת התעבורה שלו.
אם אתם בעלי דומיין שלא מקבל מספיק תעבורה, תוכלו לייבא תעבורה. תוכלו לשלב את הדומיין באינדקס מנועי החיפוש על מנת שגולשים ימצאו אותו בקלות רבה יותר במנועי החיפוש הרלוונטיים ובתוצאותיהם. ניתן לקנות שטח אינדקס. וכמו כן אפשר לפרסם טקסט רלוונטי עם לינק של הדומיין באתרים אחרים. באתרים מסוימים ניתן אף לרכוש תעבורה במחיר זול יחסית ,אבל לא תמיד זה מאושר, אז תבדקו לפני שאתם מתערבים בדרך זו.

שוק של דומיין.
יש כמה גורמים המעורבים בשוק הדומיינים. כן, לדומיינים יש שוק. שוק הדומיינים הוא השוק בו תוכלו לרכוש לכם דומיין לאתר שלכם. והדומיין עצמו מייצר שוק, שוק של גולשים שיעברו באתר שלכם. דומיין דומיננטי הוא מצרך נדרש בשוק, יותר ויותר ככל שהפוטנציאל שלו לייצר שוק גולשים גדול יותר.

לא מעט דומיינרים רוכשים דומיינים עם פוטנציאל דומיננטי, על מנת למכור אותם בהמשך ברווח. יש גם חברות מסחריות, דומיננטיות בעצמן, שרכשו חלק גדול מהשמות המותגיים הדומיננטיים, לשם מכירה ורווח. כיום כבר יש יותר רגולציה, חוקים ואכיפה מולן כדי לשחרר קצת את השוק, אבל עדיין למצוא שם דומיין דומיננטי פנוי בשוק הדומיינים זה לא דבר פשוט. שוק חופשי, סחר הוגן או אגרסיביות של שוק גלובלי – זו כבר בחירה שלכם איך לקרוא לזה.

תגיות:

אין תגובות

פרסם תגובה