דף נחיתה לעסק דף נחיתה לעסק

שוק הדומיינים

27 Oct שוק הדומיינים

פורסם ב 11:13 בקטגוריית דומיינים [ssba]

איך להפוך להיות מומחה בעולם הדומיינים, להרוויח מהדומיינים שלכם ולשחק בשוק ההון-דומיין.

פילוסופיה של דומיין
מי לא שמע, אהב ושנא טייקונים. האם יש טייקונים של דומיינים?
מסתבר שבשוק הקפיטליסטי, שוק זה שוק זה שוק, וגם אם יש שווקים עם מראית עין אלגנטית יותר או פחות, הפילוסופיה שעומדת מאחורי כל השווקים היא פשוטה ומסובכת גם יחד – לקנות זול, למכור יקר.
זו פילוסופיה פשוטה כי היא ברורה בחוקיה. זו פילוסופיה מסובכת כי התירגום שלה לפרקטיקה הוא לא תמיד כ”כ פשוט.
אז בואו ננסה לפשט.

ברוקר של דומיינים
שוק הדומיינים דומה לשוק המניות, וסחר בדומיינים דומה לסחר במניות.
אינטואיציה, מעוף ואומץ תמיד עוזרים, אבל יש גם שיטות, טכניקות וחשיבה פיננסית מאחורי פילוסופית השוק הזאת ושימושה בפועל בדומיינינג מוצלח ומצליח. נגיד שוב – לקנות בזול, למכור ביוקר. ככל שאתרי האינטרנט מתרבים והשוק הוירטואלי הופך לדומיננטי יותר ויותר, דומיין מהווה מצרך מבוקש. מבוקש מאוד. אם רכשת דומיין עם שם מבוקש, ואם אינך צריך אותו לשימושך, תוכל למכור אותו ברווח ולפעמים ברווח גדול מאוד. פשוט, לא?

מגדל של דומיינים
גם דומיינר מתחיל יכול לשחק בשוק בדומיינים, באופן חובבני או מקצועי, באופן מאוזן, מפסיד או רווחי. או רווחי מאוד. אבל שוק הדומיינים פועל גם ע”י אסטרטגיות מתוכננות היטב, שיטות, נוסחאות ומתכוני סחר והצלחה. כדי להפיק רווחים יש צורך בבנייה מתוחכמת של אסטרטגיות ומהלכים. לא יזיקו גם מיומנויות של ניתוח ההיצע והביקוש, דיוק בהגדרות ויצירתיות באיתור של מאפייני הדומיינים המבוקשים, נגישות בטוחה לרכישת הדומיינים, והתמקצעות בדרך הנכונה להתנהל בשוק הזה. גם בשוק הדומיינים יש מותגים, אספנים, טרנדים, נישות ומניות של דומיינים שעולות ויורדות.

כל הטובים תפוסים
בשוק הדומיינים, גם אם כבר למדתם חלק מהשיטות ובניתם לכם טקטיקות, אסטרטגיות ופורמולות להצלחה, לא פעם השיטות הפופולריות והכלים השימושיים הופכים לפופולריים ושימושיים מדי, כך שכל הדומיינים הטובים נתפסו וכדי למצוא דומייניים גם טובים וגם פנויים צריך לפעמים לפתח ולחדד טכניקות שמעיזות להתרומם אל מעבר לאפליקציות ולכלים הזמינים והמוכרים.
ולנו רק נותר להמליץ לכם לצאת לשוק ולתפוס לכם דומיין טוב.

אין תגובות