1. BOX מחברת מסך פירסום אלקטרוני בע”מ ח.פ 511727836 (להלן: ” החברה“) מספקת שירותי אינטרנט שונים, כמפורט להן, בין היתר באמצעות, אתר החברה שכתובתו www.box.co.il (להלן: “האתר“) ו/או שירותים של צדדים שלישיים עימם התקשרה החברה.
2. תנאי תקנון זה יחולו על כל שימוש ו/או רכישה של שירותי החברה שתתבצע באתר ו/או בכל אופן אחר. הגלישה באתר ו/או הרכישה באמצעותו ו/או באמצעים אחרים של שירותי החברה וכן כל שימוש אחר באתר, מהווה אישור והסכמה של המשתמש ו/או הלקוח ו/או הרוכש ו/או הלקוח (להלן: “הלקוח“) לתנאי תקנון זה. הוראות תקנון זה יחולו ביחס לכל שירות הניתן על ידי החברה ו/או גורם עימו התקשרה החברה. הסכמת הלקוח לתנאי השימוש כאמור בתקנון זה מהווה גם הסכמה לתנאי השימוש של כל שירות פרטני. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תנאי השימוש בתקנון זה לתנאי השימוש של שירות פרטני יגברו הוראות השימוש של השירות הפרטני ומבלי שהדבר יחייב את החברה באופן כלשהו.
3. תקנון זה מהווה הסכם בין הלקוח לבין החברה וזאת בנוסף להזמנת השירות הפרטנית שביצע הלקוח מהחבר. הלקוח מצהיר ומאשר כי קרא את הוראות התקנון בעיון וכי הוא מודע ומסכים להן במלואן.
הלקוח מאשר בזה ומצהיר כי גילו הינו למעלה מ- 18 שנים וכי הוא בעל כשרות משפטית מלאה לביצוע כל פעולה חוזית כזו ללא כל צורך באישורים או הסכמות מכל גורם נוסף.
ככל שעשה הלקוח שימוש באתר ו/או בשירותי החברה (לרבות אם לא קרא את התקנון), הדבר מהווה הסכמה מלאה ומפורשת לכל האמור בו. כמו כן, שירותי רישום שמות מתחם (Domain Registration), כפופים והינם בהתאם לכללי רישום שמות המתחם של איגוד האינטרנט הישראלי, כפי שאלה מתעדכנים מפעם בפעם ( https://www.isoc.org.il/domain-name-registry/registration-rules ).
4. מובהר כי שירותי רישום שמות מתחם (Domain Registration), כפופים לכללי רישום שמות המתחם של איגוד האינטרנט הישראלי, כפי שאלה מתעדכנים מפעם בפעם: ( https://www.isoc.org.il/domain-name-registry/registration-rules ), ובפרט ביחס לתשלומים ו/או החזרים ו/או אי החזרים של דמי רישום, דמי העברה או דמי חידוש, לפי המקרה, במלואם או בחלקם, לרבות במקרים של רישום דומיינים עם שגיאות כתיב או בכל מצב של רצון לביטול. במקרים כאלו יחולו כללי איגוד האינטרנט הישראלי, וללקוח לא תקום כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה בהקשר האמור.
5. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
6. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
7. החברה מספקת שירותי אינטרנט, אשר כוללים בין היתר שירותי רישום שמות מתחם (Domain Registration), אחסון/אירוח אתרים, שרתים וירטואליים VPS, פיתוח אתרים ודפי אינטרנט לרבות רכישת תבניות (Templates) לבניית אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט, שירותי בניית עמוד נחיתה (להלן ולעיל: “השירותים“) ו/או שירותים של צדדים שלישיים עימם התקשרה החברה.
8. השירותים מוענקים כפי שהם (As-Is) וללא כל מצג שהוא ביחס לטיבם ו/או לאיכותם ו/או להתאמתם לצרכי הלקוח או לשימוש מסוים.
9. החברה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, להוסיף, לגרוע, להגביל, לשנות, לתקן לבטל או להשעות את השירותים הניתנים על ידה ו/או כל חלק מהם, מבלי שהדבר יקים ללקוח עילת תביעה כלשהי.
10. השירותים שמספקת החברה בכלל ושירותי האינטרנט בפרט עלולים מעצם טבעם להיות נתונים להפסקות ו/או הפרעות ו/או תקלות טכניות שונות, לרבות תקלות בתכנה, בחומרה, בקווי תקשורת, או בתשתית הפיזית של החברה, לרבות הפרעות/הפסקות זמניות או קבועות וכן כפופים לעומסי התעבורה ברשת האינטרנט העולמית והמקומית.
11. ביחס לשירותי הקמת עמוד נחיתה ו/או שירותים הניתנים על ידי צדדים שלישיים יחולו ההוראות הבאות:
11.1 כל מאמר ו/או חיבור ו/או פרסום ו/או אינפורמציה המתפרסמים בעמוד הנחיתה ו/או בשירותי צד שלישי, לא יהיה בו משהו המחייב את החברה בבדיקת אמינות המידע, כמו כן לא תהיה החברה אחראית לכל נזק שייגרם במישרין או בעקיפין בעקבות הסתמכות על הנכתב בעמוד הנחיתה המוקם ו/או בשירות צד שלישי.
11.2 החברה אינה אחראית על המידע, התכנים והתמונות המתפרסמים בעמוד הנחיתה ו/או בשירות צד שלישי. כמו כן, אין החברה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שיגרם לצופים בדף הנחיתה ו/או למשתמשי בשירות צד שלישי ו/או לצד ג’ כתוצאה מהתכנים או מהשימוש בדף הנחיתה ו/או משימוש בשירות צד שלישי.
11.3 חל איסור על פרסום פרטים שאינם נכונים בדף הנחיתה המוקם. הלקוח מצהיר בזאת כי הינו מסכים שכל דבר שיפרסם ו/או ישלח ו/או יצרף ו/או תעלה לדף הנחיתה הינם על אחריותו הבלעדית. אין החברה אחראית על הזנת תכנים לא נכונים ע”י הלקוחות ו/או על ידי צדדים שלישיים שאת שירותיהם משווקת החברה.
11.4 החברה אינה אחראית על הפרה של זכויות יוצרים של צד ג’. כל לקוח המעלה תמונה ו/או מידע לעמוד הנחיתה הינו האחראי הבלעדי עליה. אין להעלות כל תוכן שהלקוח אינו בעל הזכויות היוצרים בו ובפרט תמונות או מאמרים.
11.5 העלאת תכנים לאתר כפופה לכך כי הלקוח מצהיר כי התוכן המועלה לדף הנחיתה אינו מפר זכויות יוצרים, אינו מהווה לשון הרע, אינו פוגעני וכיו”ב. אם בכל זאת נמצא כי דף הנחיתה האתר מכיל תוכן המפר זכויות יוצרים, מהווה לשון הרע, פוגעני וכיו”ב, החברה רשאית לפעול להסרת התוכן הרלוונטי לאחר מסירת הודעה כאמור, בהתאם ל”נוהל הודעה והסרה”, על פי דין.
11.6 דפי הנחיתה המוקמים עבור לקוח יכללו קרדיט כמקובל לחברה המקימה את דף הנחיתה, וכן הלקוח מאשר בזאת לחברה לעשות שימוש בשם הלקוח, בלוגו ובדף הנחיתה לצורך פרסום החברה במדיה .
11.7 ביחס לשירותים וירטואליים VPS יחולו בנוסף תנאי השימוש המפורטים בקישור https://www.box.co.il/vps-terms
12.הלקוח מתחייב לשלם את כל התשלומים להם יידרש בגין השירותים אשר יסופקו לו על ידי החברה במלואם ובמועדם. אי ביצוע תשלום כאמור יקנה לחברה את הזכות, להשעות ו/או להפסיק את מתן השירותים ללקוח לאלתר, וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לחברה. הלקוח יחויב בגין כל העלויות הישירות אשר ינבעו מביטול ההשעיה כאמור, ככל ותתבקש החברה, וכן בדמי טיפול בסך של 354 ₪ כולל מע”מ לכל שעת עבודה אשר תידרש לטיפול כאמור.
13. המחיר עבור השירותים המסופקים על ידי החברה מתפרסם באתר החברה ומתעדכן מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. התעריף שיחול על מתן השירות ללקוח יהיה התעריף הנקוב בהזמנת השירות. כל המחירים הינם בשקלים חדשים כולל מע”מ כחוק.
14. לקוח רשאי לבטל את השירותים הניתנים לו ע”י החברה בכל עת על ידי מתן הודעה בכתב, על ההודעה לכלול שם מלא של הלקוח, השירות אותו מבקש הלקוח לבטל (כגון כתובת האתר), שם משתמש וסיסמא, ארבע ספרות אחרונות של מספר כרטיס האשראי. מודגש כי חלק מהשירותים המסופקים על ידי החברה מחייבים התקשרות לתקופה מינימלית של 12 חודשים עם אפשרות לסיום מוקדם בהודעה של 30 ימים מראש תוך השלמה של התשלום אשר עתיד היה להתקבל עד לסיומם של 12 חודשים כאמור.
15. הלקוח רשאי לערער בכתב על נכונות חשבון שנשלח אליו, בתוך 30 יום מיום קבלת החשבון בידיו. ערעור על נכונות החשבון אינו מעכב את התשלום. במקרה שהערעור יימצא מוצדק, תשיב החברה ללקוח את התשלום העודף. הלקוח מסכים כי הרשומות של החברה בדבר צריכת השירותים על ידיו יהוו ראיה מכרעת לעניין התשלום עבור אותם שירותים.
16. החברה תספק ללקוח חשבונית מס/קבלה כנגד קבלת תשלום בפועל. הלקוח מסכים לקבל חשבונית באמצעות הדואר האלקטרוני כתחליף לחשבוניות מודפסות – חשבונית ממוחשבת הכוללת חתימה דיגיטלית הינה חשבונית מאושרת על ידי רשויות המס.
17. כל זכויות הקניין הרוחני של החברה, האתר והשירותים הניתנים על ידי החברה, לרבות כתובות האתר, קוד המקור של האתר, התמונות, בסיסי הנתונים, פרטי מוצרי החברה, וכן כל פרט הקשור בהפעלתו הינם רכושה וקניינה הבלעדיים של החברה ו/או של צדדים שלישיים אשר העניקו לחברה רישיון שימוש בהם.
18. אין להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשכפל, לתרגם למכור או לשווק מידע כלשהו מן האתר, שרתי החברה ובסיסי הנתונים שלה (לרבות תמונות, טקסט, סימני מסחר, שם המותג, קוד המקור, בסיס הנתונים, רשימת מוצרים וכיו”ב). יובהר ויודגש כי האמור מתייחס גם לפרסום ו/או שימוש בכל האמור לעיל במסגרת אתר אינטרנט אחר כלשהו ו/או איסוף, באמצעות תוכנות ו/או אמצעים אחרים, והפצת נתונים מתוך האתר שרתי החברה ובסיסי הנתונים שלה, באופן מסחרי ו/או פרטי.
19. התכנים והמידע אשר יועלו לשרתי החברה על ידי הלקוח הינם קניינו הבלעדי של הלקוח אולם, הלקוח נותן לחברה הרשאה לעשות בתכנים אלו כל פעולה הדרושה לשם מתן השירותים, לרבות העתקה לצורך גיבוי, הטמנה (Caching), וכל פעולה אחרת שתהיה נחוצה לפי שיקול דעתה של החברה. , בהתאם למדיניות הגנת הפרטיות של החברה ובכפוף לכל דין.
20. בכפוף להוראות מדיניות הגנת הפרטיות של החברה, כל נתון ו/או מידע של הלקוח המאוחסן על שרתי החברה הינו באחריותו המלאה של הלקוח. הלקוח אחראי לתקינות ושלמות ואמינות הנתונים שלו, ולגיבוי תקין. החברה אינה אחראית להמצאות המידע, תקינותו או שלמותו, ואינה אחראית לאובדנו בשום מקרה. מבלי לגרוע מכלליות האמור, החברה אינה אחראית לאבטחת מידע, להגנה או לגיבוי הנתונים שנשמרו בשרתי החברה על ידי הלקוח או עבורו בין ששירות זה הוזמן מהחברה ובין שלא הוזמן ממנה, וכן לנתונים המועברים במסגרת השירותים, ולכל נזק/אובדן/הוצאה או נזק עקיף, שייגרמו כתוצאה מכך ללקוח, לרבות עקב חדירה של גורם בלתי מורשה למידע של הלקוח בשרתי החברה, ולרבות השחתה, חשיפה, או מחיקה של נתונים.
21. הלקוח יישא בכל נזק/הוצאה/אובדן או נזק עקיף שייגרמו לחברה ו/או ללקוחותיה כתוצאה מאי נקיטת אמצעי הגנה מתאימים. כמו כן, החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה למחוק או להסיר כל מידע לאחר סיום ההתקשרות עם הלקוח.
22. כל המידע והתכנים אשר יועלו על ידי הלקוח לשרתי החברה לא יגולו לאף צד שלישי כל שהוא למעט (1) על פי בקשתו של הלקוח; (2) לצורך מתן השירותים אשר הוזמנו על ידי הלקוח (3) לצורך קיום הוראה של גורם מוסמך על פי דין או על פי צו שיפוטי.
23. מבלי לגרוע מכלליות האמור כל שימוש ו/או צפייה ו/או גלישה ו/או רכישה של שירותי החברה שתתבצע באתר יהיו כפופים למדיניות הגנת הפרטיות של החברה המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. הלקוח מצהיר ומסכים בזאת לכל ההוראות של מדיניות הגנת הפרטיות של החברה.
24. החברה שומרת לעצמה את הזכות להקצות ללקוח במקרים מסוימים, כמות מוגדרת מראש של משאבים דוגמת – רוחב פס תעבורה, CPU, נפח אחסון וכד’. הלקוח אינו מורשה לבצע שימוש בתכנות, תעבורת נתונים, הודעות דואר או כל שימוש במשאבי השרת אשר מנצלות שטח אחסון רב יותר מכפי שהוסכם ומוגדר בהזמנת השירות שהלקוח בחר. בכל מקרה בו יחרוג הלקוח מהמשאבים אשר הוקצו והוסכמו בהזמנת הלקוח מהחברה, החברה תיידע את הלקוח בדבר החריגה כאמור, באמצעות הדואר האלקטרוני.
25. בגין חריגה אשר תמשך למעלה מ- 48 שעות מעת משלוח הודעה כאמור יידרש הלקוח לשדרג את השירות ולשלם בגינו בהתאם למחירים המפורטים באתר החברה או להפסיק את השימוש החריג, לאלתר.
לא פעל הלקוח כאמור, ו/או במידה והחריגה, תפגע ביכולתה של החברה לספק שירות ללקוחותיה יחויב הלקוח בתשלום נוסף של רוחב פס נוסף לחודש -10 ₪ (כולל מע”מ) לכל 1GB נוספים, וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר השמור לחברה, לרבות השעיית ו/או ביטול השירות לאתר.
26. הלקוח מתחייב להשתמש בשירותים הניתנים לו באופן חוקי בלבד, ובהתאם להוראות תקנון זה, הזמנת השירות וכל דין. מבלי לגרוע מכלליות האמור, ובכפוף להוראות כל דין, הלקוח מצהיר ומתחייב כי לא יעשה שימוש בשירותי החברה לצורך אף אחד מאלה:
26.1. שימוש לרעה במשאבי החברה ושרתיה וכן בזכויות אשר ניתנו ללקוח במסגרת מתן השירותים. הלקוח מצהיר ומתחייב שלא לנצל את משאבי הזיכרון של השרת ואת ה- CPU של השרת באופן שעלול לגרום נזק כלשהו לשרת;
26.2. פרסום חומר פורנוגראפי, זנות, הימורים אסורים, או שימוש בסמים מסוכנים, לרבות קישור לאתרים אחרים הכוללים תכנים כגון אלו;
26.3. התחזות, גניבת זהות, מרמה או הונאה אחרת כלשהי, לרבות PHISHING, HACKING, CRACKING, SNIFING, שחזור סיסמאות או כל שיטה אחרת;
26.4. ביצוע האזנת סתר או פגיעה בפרטיות ו/או ניסיון גישה למידע פרטי של לקוח אחר בלא קבלת אישור מפורש מאותו לקוח או כל ניסיון לקבל גישה באופן כלשהו לחשבון שאינו שלו;
26.5. פגיעה בשמו הטוב של אדם בניגוד לחוק איסור לשון הרע;
26.6. פגיעה בזכות יוצרים, זכות מבצעים, פטנטים, סימני מסחר, או כל זכות קניין כיוצא באלה, של אדם אחר, לרבות סודות מסחריים, או פרסום של מוצרים ושירותים הפוגעים בזכויות קניין כאמור;
26.7. שיבוש פעולתו התקינה של מחשב, שיבוש חומר מחשב, או חדירה למחשב, באמצעות “וירוס”, “סוס טרויאני”, “רוגלה”, או כל אמצעי אחר כיוצא באלה, לרבות בניגוד לחוק המחשבים, תשנ”ה -1995 וכן גישה לאזורים אסורים בשרת, חיטוט, שימוש או סריקת מערכות ונתונים;
26.8. הפצה אסורה של דואר אלקטרוני (דואר זבל/ ספאם) ו/או משלוח כמות גדולה של ממסרים, בהן כתובת האינטרנט (IP) למנועי חיפוש או אינדקסים אחרים, בניסיון להשיג דרוג טוב יותר במנוע החיפוש או האינדקס ואשר גורר תלונה מצד מנהלי אתר מנוע החיפוש ו/או האינדקס;
26.9. יבוא או יצוא אסורים;
26.10. פעולה המפרה התחייבות אחרת על פי כל דין או על פי הסכם.
27. בכפוף לכל דין, הלקוח מתחייב לפקח על התכנים המועלים על שרתי הלקוח במסגרת השירותים הניתנים לו, על ידי עובדיו או כל אדם אחר מטעמו, ולשאת במלוא האחריות על פי כל דין לתכנים אלה. יובהר כי החברה אינה מקיימת פיקוח כלשהו על התכנים שמעלה הלקוח.
28. במקרה של חשש להפרת הוראות אלה על ידי הלקוח תהא רשאית החברה להשהות ו/או לבטל את השירותים ללקוח לאלתר וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר השמור לה בהתאם לכל דין ו/או הסכם.
29. החברה עושה כל מאמץ לספק ללקוח שירות באיכות הגבוהה ביותר. עם זאת השירותים שמספקת החברה בכלל ושירותי האינטרנט בפרט עלולים מעצם טבעם להיות נתונים להפסקות ו/או הפרעות ו/או תקלות טכניות שונות, לרבות תקלות בתכנה, בחומרה, בקווי תקשורת, או בתשתית הפיזית של החברה, לרבות הפרעות/הפסקות זמניות או קבועות וכן כפופים לעומסי התעבורה ברשת האינטרנט העולמית והמקומית.
30. בהתאם לאמור השירותים מוענקים כפי שהם (As-Is) וללא כל מצג שהוא ביחס לטיבם ו/או לאיכותם ו/או להתאמתם לצרכי הלקוח או לשימוש מסוים. קרי, על החברה לא חלה אחראיות מכל סוג שהוא על טיב השירותים נושא תקנון זה או איכותם ו/או שירותים של צדדים שלישיים עימם התקשרה החברה.
30.1. ידוע ללקוח כי החברה אינה מעניקה שירותים כלשהם ביחס לשימוש בשרתי ה- DNS של BOX, לרבות תמיכה ו/או שירות בשרתים אלו. השימוש על ידי הלקוח, במידה ויבחר לעשות כן, הינו על אחריותו הבלעדית של הלקוח, תוך שהוא לוקח על עצמו את כל הסיכונים הנלווים לכך. לא תישמע כל טענה ו/או תלונה מצד הלקוח בגין השימוש העצמי אשר נבחר על ידו ו/או בגין כל פעילות הנלווית לשרתי ה- DNS של BOX.
31. בשים לב לכל האמור לעיל, הצדדים מסכימים כי החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח או מי מטעמו ו/או צד שלישי כלשהו במקרה של תקלה כלשהי או הפסקה כלשהי בשירות שיקבל, לרבות אובדן מידע מכל סוג, עיכוב במשלוח מידע או קבלת מידע, או שיבוש במידע הגבלת אחריות זו תכול גם בנוגע לכל נזק שיגרם ללקוח או צד שלישי כלשהו כתוצאה ממעשה או מחדל של הלקוח או מי מטעמו.
32. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל מקרה שהוא, אחריותה של החברה ו/או כל מי מטעמה, לכל הקשור למתן השירותים הניתנים על ידה, מוגבלת לעלות השירות אשר נרכש על ידי הלקוח.
33. הלקוח מתחייב לשפות את החברה ונציגיה על כל נזק שייגרם לה ו/או למי מטעמה, לרבות כל טענה או תביעה של צד ג’, בישראל או מחוץ לישראל, ולרבות הוצאות משפטיות מלאות, כתוצאה מכל מעשה או מחדל של הלקוח בקשר לשירותים הניתנים לו על יד החברה, לרבות כתוצאה מהפרת התחייבויות הלקוח על פי הזמנת השירות מהחברה ו/או תקנון זה או הפרת הוראות כל דין, ולרבות תביעות בגין הפרה של זכויות קניין רוחני, וכן בגין שכר טרחה של עו”ד והוצאות משפטיות עקב הפרת התחייבויות מצד הלקוח בכל אחד מסעיפי הזמנת השירות ו/או תקנון זה.
34. החברה תהא רשאית לבטל את ההתקשרות בין הצדדים, ללא צורך לנמק, על ידי מתן הודעה בכתב בת 14 ימים.
35. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל תהא רשאית החברה לבטל את ההתקשרות בין הצדדים לאלתר וללא צורך במתן הודעה בכל אחד מהקרים המפורטים להלן (1) הלקוח לא שילם לחברה תשלום שהוא חב בו בעד השירותים שהוא מקבל מהחברה ולאחר שקיבל הודעה על כך; (2) הלקוח לא מסר פרטי זיהוי נכונים; (3) הלקוח הפר תנאי מהוראות מדיניות הגנת הפרטיות של החברה; (4) הלקוח הפר תנאי מהותי בתקנון זה או במסמכי ההתקשרות האחרים; (5) החברה סבורה, לפי שיקול דעתה, כי נעשה שימוש לרעה בשירות הניתן ללקוח, באופן שעלול לגרום נזק לציבור ו/או לחברה ו/או ללקוחותיה; (6) הלקוח הפסיק את פעילותו העסקית, או שנפתחו נגדו הליכי כינוס נכסים או מימוש שעבוד או שהוטל עיקול על זכויותיו בחברה; (7) קיימת מגבלה חוקית על המשך מתן השירות. במקרה של שירותים המחויבים לתקופה מינימלית של 12 חודשים אזי במקרה של ביטול ההתקשרות על ידי החברה בשל מי מהעילות המפורטות לעיל תבוצע השלמה של התשלום אשר עתיד היה להתקבל עד לסיומם של 12 חודשים כאמור.
36. החברה רשאית להעביר את זכויותיה ו/או את חובותיה על פי תקנון זה לידי אדם אחר, לפי שיקול דעתה המוחלט. הלקוח אינו רשאי להעביר את הזכויות והחובות על פי תקנון זה אלא בהסכמת החברה בכתב ומראש.
37. אם הוראה כלשהי בתקנון זה תימצא על ידי ערכאה מוסמכת כבלתי ניתנת לאכיפה, כל יתר הוראות התקנון ימשיכו לחול ולחייב את הצדדים.
38. הימנעות החברה מלאכוף את חובות הלקוח לפי התקנון ו/או מסמכי התקשרות האחרים, כולן או מקצתן, לא תיחשב כויתור על קיום החובות כאמור, והיא לא תמנע מהחברה לתבוע בגין הפרת החובות במועד מאוחר יותר או בגין הפרה אחרת.
39. לחברה תהיה זכות לקזז ו/או לעכב כל סכום, אשר תקבל מהלקוח בקשר עם תקנון זה או כל הסכם אחר, לרבות בגין ציודים ותוכנות אשר סופקו ללקוח. ללקוח לא תהיה זכות לקזז ו/או לעכב סכום כלשהו שאמור להיות משולם לחברה בגין שירותים ו/או ציוד.
40. כל הודעה, אשר תשלח החברה ללקוח לפי הכתובת שמסר לה תחשב כאילו הגיעה ליעדה שלושה ימי עסקים ממועד משלוחה אם נשלחה בדואר או בדואר אלקטרוני, ואם נמסרה ביד או הועברה בפקסימיליה – בעת קבלת אישור מסירתה או העברתה הלקוח מתחייב להודיע לחברה בכתב, בדואר, בדואר אלקטרוני בתוך 14 יום על כל שינוי בכתובתו או בפרטים אחרים שמסר לחברה.
41. מוסכם בזה בין הצדדים כי סמכות השיפוט הבלעדית בקשר לתקנון זה וכל הנובע ממנו נתונה לבתי המשפט בתל אביב בלבד.
42. בלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מסכים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד האתר ו/או בעליו, תוגבל לתקופה של 6 חודשים ממועד כניסתו הראשונה של המשתמש לאתר ו/או לאפליקציה, והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף בחוק ההתיישנות, תשי”ח-1958.
43. התקנון ניתן לשינוי בכל עת ע”י החברה ו/או צדדים שלישיים עימם התקשרה החברה במקרה של שירותים הניתנים על ידם, על פי שיקול דעתה הבלעדי. בהתאם רשאית לשנות החברה לשיקול דעתה הבלעדי כל תנאי מתנאי התקנון ו/או את מחירי המוצרים ו/או מגוון המוצרים ו/או כל הקשור במישרין ו/או בעקיפין במתן השירותים, והכל בפרסום תקנון מעודכן בהתאם, ונוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הינו הנוסח הקובע בכל עת.
44. נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה או הבהרה על מנת לאפשר לכם חווית שימוש קניה פשוטה, מהירה ובטוחה וזאת בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00 בדוא”ל support@box.co.il בטלפון שירות לקוחות 036253700.
45. הטבת קופון הניתנת בעת רכישת חבילת אחסון, הינה עבור דומיינים גנריים ישראלים ובין לאומיים בסיומות (co.il, org.il, com, net)
1. כללי
1.1. תנאי מדיניות פרטיות אלו יחולו על כל שימוש ו/או רכישה של שירותי החברה שתתבצע באתר ו/או בכל אופן אחר. הגלישה באתר ו/או הרכישה באמצעותו ו/או באמצעים אחרים של שירותי החברה וכן כל שימוש אחר באתר, מהווה אישור והסכמה של המשתמש ו/או הלקוח ו/או הרוכש ו/או הלקוח (להלן: “הלקוח”) לתנאי מדיניות הפרטיות להלן, אשר באים להוסיף על המפורט בתקנון האתר המפורסם בקישור לחץ כאן.
1.2. החברה מיישמת מנגנוני הגנה מתקדמים כדי לאבטח את המידע באתר. מנגנוני אבטחה אלה נועדו לצמצם את הסיכונים מפני פריצות, זליגות מידע ושימוש לרעה במידע הנאגר באתר ולהבטיח את רמת הגנת הפרטיות הנדרשת בחוק ובהתאם לשיטות העבודה המומלצות (best practices).
1.3. מסמך זה נכתב על בסיס הדין הרלוונטי בעת כתיבתו ונעשה כל שביכולתנו על מנת להתאים את המדיניות לשינויי חקיקה בתחום. מובהר כי אין במדיניות פרטיות זו כוונה לאפשר לחברה לבצע פעולות שהדין אוסר.
2. איזה מידע אנחנו אוספים?
2.1. במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, יתכן ויתבקש הלקוח לספק נתונים הנוגעים לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי, כגון שם, טלפון, כתובת, דואר אלקטרוני וכתובת הIP (להלן: “מידע אישי” ו/או “פרטים אישיים“). לקוח שיקליד מידע אישי כאמור, נותנן בזאת את הסכמתו להיכלל במאגר המידע שמנהל האתר. ויודגש האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו הוולונטרית של הלקוח.
2.2. כמו כן, במהלך שימוש הלקוח באתר יתכן וייאסף מידע אנונימי אודות הלקוח, שאינו מזהה ואינו ניתן לזיהוי לגבי אדם פרטי, כגון הרגלי גלישתו באתר, שירותים ומוצרים שנרכשו על ידו באתר, הצעות ושירותים, פרסומות ונושאי עניין שלו, עמודי מידע בהם ביקר, רישום לשירותים מיוחדים המצריכים רישום, הצעות ושירותים שעניינו אותו, סוג הדפדפן ומידע אנונימי סטטיסטי נוסף בין היתר באמצעות Google Analytics) להלן: ” מידע כללי” ו/או “מידע לא מזהה“).
3. איסוף המידע בהתאם לאישור מודע ומפורש
3.1. אין כל חובה חוקית או אחרת המחייבת את הלקוח למסור כל מידע ולגלוש באתר ולאפשר איסוף מידע אישי. ההחלטה האם למסור לאתר כל פרט מידע או לא היא ההחלטה הבלעדית של הלקוח. במידע ואינך מאשר איסוף ועיבוד מידע אישי בהתאם למדיניות הגנת הפרטיות זו, הנך מתבקש לעזוב את האתר ולא לעשות בו כל שימוש. מובהר בזאת כי עצם גלישת הלקוח באתר מהווה הסכמה לאיסוף ועיבוד המידע בכפוף להוראות מדיניות הגנת פרטיות זו וכל דין. יודגש כי יתכן ולגבי שירותים מסוימים לא יוכל לגלוש באתר ולהנות משירותים אלה ללא העברת מידע.
3.2. ייתכן שהאתר יבקש מהלקוח במפורש לשתף אתו מידע מסוים. לדוגמה, כאשר הלקוח יוצר חשבון באתר או פונה לחברה באמצעות טפסים ושאלונים מקוונים באתר, דוא”ל או בכל דרך אחרת. ההחלטה אם לשתף מידע זה נתונה לשיקול דעתו הבלעדי שך הלקוח, אולם תשומת לב כי ייתכן שהאתר לא יוכל לספק את השירותים, כולן או חלקן, ללא קבלת מידע מסוים הנדרש לצורך כך. כמו כן, היעדר מידע שאינו הכרחי אך התבקש, עשוי להשפיע באופן טבעי על טיב והיקף השירותים של האתר הנגישים ללקוח.
3.3. אם הלקוח ימסור לאתר מידע אישי הנוגע לאנשים אחרים, הלקוח מצהיר כי יש בידו את הסמכות לעשות כן, וכי הוא מתיר לחברה להשתמש במידע בהתאם למדיניות הגנת פרטיות זו.
4. איסוף מידע באופן אוטומטי
4.1. במעמד כניסתך לאתר, הלקוח יכול לבחור בין רמות שונות של איסוף מידע אנונימי ואגרגטיבי באמצעות קובצי עוגיות (Cookies) בהתאם לאופציות המוצגות על ידי האתר. הלקוח יוכל לשנות או לבטל את אישורו בכל עת דרך הגדרות הדפדפן או באתר עצמו. תשומת לב כי כניסת הלקוח לאתר מותנית בקבלת אישורו לאיסוף מידע אנונימי ואגרגטיבי מסוים באמצעות קובצי עוגיות (Cookies) לפי החלטת החברה, וללא אישור זה לא יוכל לעשות כל שימוש באתר.
4.2. בנוסף למידע שהלקוח מוסר לחברה באופן מודע בהתאם לבקשות המפורשת, האתר אוסף מידע אנונימי ואגרגטיבי מסוים באופן אוטומטי כאשר הלקוח מבקר באתר. החברה עושה זאת בעצמה או בסיוע שירותים של צדדים שלישיים, ובין היתר באמצעות שימוש בקובצי עוגיו (Cookies) ובטכנולוגיות מעקב נוספות, כפי שמפורט להלן.
4.3. המידע שנאסף כאמור בסעיף 4.2 לעיל עשוי לכלול את כתובת ה-IP של הלקוח (שעשויה להיות משויכת גם לשם המתחם של הלקוח או לשם המתחם של ספק שירותי האינטרנט שלו), נתונים הקשורים לשימוש של הלקוח ולניווט שלו באתר, מספרי זיהוי ייחודיים הקשורים למכשיר הנייד של הלקוח או לאפליקציה של החברה, ומיקומו הגיאוגרפי המשוער של הלקוח. החברה עשויה לאסוף מידע זה במגוון דרכים. לדוגמה:
(א) מידע מסוים נאסף על ידי מרבית הדפדפנים או באופן אוטומטי דרך המכשיר של הלקוח, כגון כתובת ה-MAC (Media Access Control), סוג המחשב (Mac או Windows) רזולוציית המסך, שם מערכת ההפעלה וגרסתה, יצרן ודגם המכשיר, שפת המערכת, סוג הדפדפן וגרסתו, ושם וגרסת תוכנת האתר שבה הלקוח משתמש. החברה עושה שימוש במידע זה כדי להבטיח תפקוד תקין של האתר.
(ב) כאשר הלקוח מוריד ומשתמש באתר כאפליקציה לנייד, החברה עשויה לעקוב אחר נתוני השימוש באפליקציה, כגון תאריך ושעת הגישה של האפליקציה במכשיר של הלקוח לשרתי האתר, ואילו קבצים ומידע הורדו לאפליקציה בהתבסס על מספר המכשיר של הלקוח.
(ג) מידע מסוים נאסף באמצעות קובצי עוגיות (Cookies). עוגיות הן מקטעי מידע הנשמרים ישירות על גבי המחשב שבו הלקוח משתמש. עוגיות מאפשרות לאתר לאסוף מידע כגון סוג הדפדפן, משך הזמן שבו נעשה שימוש בשירותים, עמודים שנצפו, העדפות שפה ונתוני תעבורת מידע נוספים. החברה עושה שימוש במידע זה לצרכי אבטחה, להקלת הניווט, להצגת מידע בצורה יעילה יותר ולהתאמה אישית של חוויית המשתמש. האתר גם אוסף מידע סטטיסטי אודות השימוש בשירותים במטרה לשפר באופן מתמיד את עיצובם והפונקציונליות שלהם, להבין כיצד נעשה בהם שימוש ולסייע בפתרון בעיות. אם הלקוח אינו מעוניין שייאסף מידע באמצעות עוגיות, רוב הדפדפנים מאפשרים לסרב לעוגיות באופן אוטומטי או לבחור אם לאשר או לדחות עוגיה מסוימת (או מספר עוגיות) מאתר מסוים. שים לב כי פעולה זו עלולה למנוע מהלקוח ליהנות מהשירותים במלואם או לקבל את השירות בכלל וזאת בהתאם להחלטת החברה.
(ד) ייתכן והאתר ישתמש בתגי פיקסל (Pixel Tags) הידועים גם כמשואות רשת (Web Beacons) ו-קובצי GIF שקופים (Clear GIFs) לצורך מעקב אחר פעולות הלקוחות בשירותים (לרבות נמעני דוא”ל), מדידת הצלחת קמפיינים שיווקיים, והרכבת סטטיסטיקות על השימוש בשירותים ושיעורי תגובה.
(ה) האתר עשוי להשתמש בשירותי ניתוח של צדדים שלישיים, כגון Google Analytics אשר עושים שימוש בקובצי עוגיות ובטכנולוגיות דומות לצורך איסוף וניתוח מידע אודות השימוש בשירותים, ודיווח על פעילויות ומגמות. שירות זה עשוי גם לאסוף מידע לגבי שימוש באתרים, אפליקציות ומשאבים מקוונים אחרים.
5. השימושים המותרים של המידע
5.1. כל המידע האישי אשר יימסר לאתר יישמר, יעובד וישמש אך ורק בהתאם להערות מדיניות הגנת הפרטיות זו.
5.2. המידע האישי של הלקוח נאסף ונעבד אך ורק למטרות הבאות:
(א) לצורך שימוש הלקוח בשירותים ותכנים שונים המוצעים באתר;
(ב) הספקת מענה לפניותיו של הלקוח ולמילוי בקשותיו כאשר הוא פונה אלינו באמצעות אחד מטפסי יצירת הקשר באתר, בדוא”ל או בכל דרך אחרת – לדוגמה, כאשר הוא שולח לחברה שאלות, הצעות, תגובות או תלונות, או כאשר הוא מבקש מידע נוסף על שירותי החברה;
(ג) עמידה בכל דרישה משפטית או רגולטורית, לרבות לצורך הגנה בהליכים משפטיים, ככל שהדבר נדרש באופן סביר;
(ד) הספקת מידע מנהלי, כגון שינויים בתנאים, בהתניות ובמדיניות של החברה;
(ה) הספקת מידע, באמצעות דוא”ל או בכל דרך אחרת, לרבות בהודעת SMS ו/או Facebook ו/או רשתות חברתיות וטכנולוגיות דומות (בין קיימות ובין עתידיות) ו/או כל פעילות שיווקית אחרת שתבוצע ע”י האתר בעצמו ו/או בשיתוף פעולה עם אחרים, אודות החברה, האתר, מוצרים ושירותים, שליחת חומרי שיווק נלווים. מידע זה עשוי להיות כללי או מותאם לצרכים ולהעדפות האישיות של הלקוח. אם הלקוח אינו מעוניין עוד לקבל מאיתנו דוא”ל שיווקי בעתיד, הוא יוכל להסיר את עצמו מרשימת התפוצה באמצעות לחיצה על קישור “הסרה מרשימת תפוצה” הנמצא בכל חומר שיווקי שהחברה שולחת;
5.3. למעט במקרים שבהם החוק מחייב אחרת, החברה רשאית להשתמש במידע כללי, כהגדרתו לעיל, לכל מטרה, ללא הגבלות, מאחר שהוא אינו מזהה את הלקוח או כל אדם אחר, ואינו ניתן לשיוך חזרה אליו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית להשתמש במידע כללי לכל המטרות שצוינו לעיל, ובנוסף לכך למטרות הבאות:
(א) לצורך שיפור, תפעול ופיתוח האתר לרבות לצורך ניתוח הרגלי צפייה וגלישה שיאפשרו למפעילי האתר לשפר את תכניות ומבנהו של האתר לנוחיות ושימושיות הלקוח;
(ב) לבצע ניטור אבטחה לצורך איתור ומניעת פעילויות הונאה;
(ג) לפתח מוצרים ושירותים חדשים;
(ד) לשפר, לתקן, לתחזק, לשדרג ולשנות את המוצרים, השירותים ואמצעי הבטיחות הקיימים של החברה;
(ה) לזהות מגמות שימוש, למשל, להבין אילו חלקים מהשירותים של החברה מעניינים ביותר את הלקוחות;
(ו) לקבוע את מידת היעילות של קמפיינים שיווקיים של החברה, כדי שנוכל להתאים אותם לצרכים ולהעדפות של הלקוחות;
6. העברת מידע מחוץ לאתר
6.1. החברה רשאית לשתף את כל הנתונים של הלקוחות עם החברות הקשורות לחברה, על מנת שישתמשו בהם באותם תנאים שבהם החברה משתמשים בהם, בהתאם למדיניות הגנת פרטיות זו. החברה תהיה אחראים לכל הפרה של תנאי מדיניות הגנת פרטיות זו על ידי חברות אלו, באותה מידה שבה החברה אחראית למעשיה או למחדליה שלה. לצורך מדיניות הגנת פרטיות זו, המונח “חברה קשורה” (או “צד קשור”) פירושו חברה אשר בבעלות ישירה או עקיפה (באמצעות גורמים מתווכים), מחזיקה בשליטה על החברה, מצויה בבעלותה או בשליטתה, או נמצאת בשליטה משותפת עמה.
6.2. החברה רשאית לשתף את הנתונים הרלבנטיים של הלקוח עם ספקי שירותים חיצוניים, בין בתוך ישראל או בחו”ל, אשר שירותיהם ופתרונותיהם משלימים, מסייעים ומשפרים את השירותים של החברה, לרבות אך לא רק שירותי אחסון ושרתים, רשתות תקשורת והעברת תוכן, שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר, שירותי מדידת ביצועים, שירותי אופטימיזציה של נתונים ושיווק, ספקי תוכן, וכן היועצים המשפטיים והפיננסיים שלנו. ספקי שירות אלה עשויים לקבל גישה למידע האישי של הלקוח אך ורק בהתאם לתפקידם ולמטרת השימוש בו.
6.3. בנוסף לאמור לעיל, במקרים מסוימים כמפורט להלן, החברה עשויה לשתף את המידע האישי של הלקוח עם צדדים שלישיים, ככל שהדבר נדרש או ראוי, ובמיוחד כאשר קיימת חובה משפטית לעשות כן:
(א) על פי בקשתו המפורשת של הלקוח;
(ב) לצורך קיום הוראה של גורם מוסמך על פי דין או על פי צו שיפוטי, אם החברה מאמינה בתום לב כי הדין מחייב אותה לעשות כן, עם או בלי הודעה מוקדמת ללקוח;
(ג) על מנת לעמוד בדרישות כל דין ורגולציה, לרבות חוקים החלים מחוץ למדינת התושבות של הלקוח;
(ד) בקשר לעסקה, כגון מיזוג, מכירת נכסים או מניות של החברה, ארגון מחדש, מימון, שינוי בשליטה או רכישת כל פעילותנו או חלק ממנה, או במקרה של פשיטת רגל או הליכים דומים או קשורים;
(ה) ככל שהדבר מותר או נדרש לפי דין, אנו עשויים לשתף את המידע האישי של הלקוח עם אחרים אם אנו מאמינים בתום לב כי הדבר יסייע להגן על זכויות, רכוש או בטיחות אישית של החברה, של מי מהלקוחות, או של הציבור הרחב, עם או בלי הודעה מוקדמת ללקוח;
(ו) בכל מקרה של מחלוקת, טענה דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין החברה ללקוח, בהיקף הנדרש לשמירה על הזכויות הלגיטימיות של החברה ו/או מי מטעמה.
6.4. כל גורם שלישי אשר יקבל מהאתר מידע כלשהו במסגרת הפעלה וניהול האתר, לרבות ספקי שירותי אחסון ושרתים, רשתות תקשורת והעברת תוכן, שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר, יחתום על הסכם סודיות מחייב מול החברה כתנאי חיוני לקבלת המידע.
6.5. מובהר כי האתר לא יהיה מוגבל בכל אופן שהוא בהעברת מידע כללי/ לא מזהה לפי שיקול דעתו הבלעדי.
7. זכות עיון, עדכון והסרה
7.1. כעיקרון, המידע האישי יישמר באתר כל עוד קיים צורך עסקי/משפטי לגיטימי במטרה שלשמה נאסף. החברה עשויה להמשיך לשמור את המידע האישי של הלקוח גם לאחר שישבית את חשבון המשתמש שלו או יפסיק להשתמש באתר, ככל שהדבר נדרש באופן סביר לצורך עמידה בהתחייבויות משפטיות החלות על החברה, לצורך פתרון סכסוכים הנוגעים ללקוחות שלנו, לאכיפת ההסכמים שלנו או להגנה על האינטרסים הלגיטימיים שלנו, וזאת בהתאם לכל דין. כאשר המידע האישי של הלקוח לא יהיה עוד נחוץ, החברה תדאג למחיקתו. בכל מקרה, המידע האישי הנאגר באתר לא יישמר למשך הזמן העולה על משך הזמן המותר על-פי חוק.
7.2. למען הסר ספק, ולמרות כל הוראה סותרת, החברה תהיה רשאית לשמור מידע שאינו אישי (מידע כללי) כל עוד הוא אינו מזהה את הלקוח או כל אדם אחר ואינו ניתן לשיוך אליו.
7.3. אם הפונקציונליות של האתר מאפשרת זאת, הלקוח זכאי בכל עת לעיין, לשנות, לעדכן או להסיר מידע אישי שלו הנשמר באתר בעצמו. אם הפונקציונליות של האתר אינה מאפשרת ללקוח לעשות זאת, הוא זכאי לבקש מהחברה לעיין, לשנות, לעדכן או להסיר את המידע האישי האמור. כל הבקשות לפי פרק זה יוגשו על ידי שליחת בקשה לכתובת support@box.co.il . יצוין, כי הסרת מידע אישי ממאגרי המידע לא תגרום למחיקת מידע שאינו אישי כמוגדר לעיל, ולא ימנע מהחברה להשתמש במידע כללי.
7.4. בשום מקרה החברה לא תדחה או תתעלם מכל בקשה כאמור מנימוקים בלתי סבירים. אלא אם קיימים טעמים מהותיים לדחות את בקשת הלקוח, נבצע את התיקון, עדכון, תוספת או מחיקה, לפי העניין, למידע האישי של הלקוח בהתאם לבקשתו – ללא דיחוי בלתי סביר. אם קיימים טעמים מהותיים לדחיית בקשת הלקוח, החברה תודיע לו על הדחייה ותפרט את הנימוקים לכך בצורה סבירה.
7.5. ככל שהלקוח אישר (או יאשר) קבלת מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982 באמצעות הדואר האלקטרוני, הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לחברה על סירובו לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליו, באמצעות הקישור הייעודי בתוך דבר הדואר עצמו או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני support@box.co.il.
7.6. מובהר בזאת כי במידה והחברה תסרב למלא את בקשת הלקוח לעיון ו/או תיקון ו/או מחיקה של המידע האישי שלך, החברה מחויבת להודיע ללקוח על כך בהתאם לחוק. על סירוב זה, זכאי הלקוח לערער לפני בית משפט השלום באופן ובדרך שנקבעו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981 ובתקנות הגנת הפרטיות (תנאים לעיון במידע וסדרי הדין בערעור על סירוב לבקשת עיון), התשמ”א-1981.
8. נכונות המידע שהלקוח יבחר למסור לאתר
8.1. מובהר בזאת כי הלקוח מחויב לכך שכל המידע שתימסר על-ידו לאתר, ככל שיבחר למסור לאתר מידע כלשהו, יהיה נכון, מלא ומדויק נכון למועד מסירת המידע.
8.2. מובהר בזאת כי כל מסירת מידע שאינו מדויק או מלא עלולה להוביל למגוון השלכות שליליות, לרבות לפגוע ביכולת להעניק ללקוח את השירותים של האתר, וכי כל נזק או הפסד אשר ייגרם ללקוח כתוצאה מאי-דיוק או אי-שלמות המידע שמסר יהיה באחריותו הבלעדית.
9. פרסומות באתר, קישורים חיצוניים ושירותי צדדים שלישיים
9.1. מנהלת האתר מפעילה מערך פרסומות ותכנים עצמאי. בנוסף, מנהלת האתר מאפשרת ועשויה לאפשר לצדדים שלישיים אחרים לנהל ולתפעל את מערך הפרסומות באתר ו/או מערכי תוכן ושירותים. במסגרת זו יתכן ויצפה הלקוח בהצעות שירות, תכנים, קישורים, מידע או בפרסומות של האתר או של גורמים שלישיים כלשהם – מידע או מודעות שמקורן במפרסמים חיצוניים האוספים מידע אודות הלקוח לרבות באמצעות שתילת עוגיות Cookies במחשב הלקוח. זאת בין השאר לצורך ניתוח מידע, התאמת פרסומות וניתוח צרכי הלקוח. שימוש זה נעשה בהתאם למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אתרים אלו ואינו נוגע למדיניות הגנת הפרטיות של האתר. אם הלקוח מעוניין למנוע פעילות מעין זו, עליו לפעול באופן פרטני על מנת למנוע איסוף מידע בהתאם למדיניות הפרטיות של גופים אלו והאתר אינו אחראי בשום אופן לתכנים /ו/או פרסומים אלו.
9.2. בנוסף, החברה אינה אחראית למדיניות או לנוהגים של איסוף, שימוש, גילוי או אבטחת מידע של ארגונים אחרים, כגון Facebook, Apple, Google, Microsoft, RIM או כל מפתח אפליקציות, ספק אפליקציות, ספק פלטפורמות של רשתות חברתיות, ספק מערכות הפעלה, ספק שירותי תקשורת סלולרית או יצרן מכשירים אחר – לרבות בנוגע לכל מידע אישי שאתה מוסר לארגונים אלה באמצעות האתר או בקשר אליו. מומלץ לנקוט משנה זהירות ולעיין במדיניות הפרטיות הרלוונטית של הצדדים הארגונים האמורים.
9.3. למרות שהחברה תנקוט באמצעי זהירות מתקדמים לשם הגנה על המידע האישי של הלקוח, תוך שימוש ברמת מאמצים ואמצעים שאינה פחותה מזו הנדרשת על פי דין עבור סוגי המידע הנאסף באתר, לרבות כריתת הסכמי הסודיות, הקמה של אמצעי אבטחה אלקטרוניים מתקדמים בפלטפורמה, וכן חשיפת המידע האישי רק במידה המינימלית הנדרשת על פי דין, ככל שיחול – לא נהיה אחראים לכל כשל של צדדים שלישיים בנקיטת אמצעי האבטחה הרלוונטיים, או לשימוש בלתי מורשה במידע האישי של הלקוח על ידי צד שלישי כלשהו, אלא אם החוק מחייב אחרת באופן בלתי מותנה.
10. אבטחה
10.1. החברה מחויבת לנקוט באמצעי הזהירות המתאימים לסוגי המידע הנאסף באתר, כדי לוודא שהמידע של הלקוח מאובטח. על מנת למנוע גישה או גילוי בלתי מורשים, החברה יישמה – ותמשיך לתחזק ולעדכן באופן שוטף – נהלים פיזיים, אלקטרוניים וניהוליים מתאימים, שנועדו להגן על המידע האישי שנאסף ונשמר על ידי האתר ולאבטחו.
10.2. עם זאת, לצערנו, לא ניתן להבטיח כי כל מערכת להעברת או אחסון נתונים תהיה בטוחה לחלוטין מפני גישה או גילוי בלתי מורשים מסיבות שונות, לרבות כתוצאה מנסיבות שמעבר לשליטתה הסבירה של החברה, לרבות אך לא רק: אסונות טבע, מלחמות, פעולות טרור, מהומות, הפרות סדר אזרחי, תקלות בתשתיות תקשורת או חשמל, מתקפות סייבר, שיבושים בשירותי ענן או אירוח, הוראות ממשלתיות, או כל אירוע אחר שאינו בשליטתה הסבירה של החברה ושאינו נובע ממעשה או מחדל של החברה . אם יש ללקוח סיבה להאמין כי האינטראקציה שלו עם החברה אינה בטוחה עוד, יש להודיע לחברה על כך מיידית באמצעות שליחת טופס מקוון או דוא”ל לכתובת support@box.co.il.
10.3. מובהר בזאת כי החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח כתוצאה מאירוע של זליגת מידע או גישה בלתי מורשית, אשר לא נגרם בשל רשלנות מהותית או הפרה מכוונת של החברה. מבלי לגרוע מהאמור, החברה לא תישא באחריות כלשהי למקרים של שימוש לרעה במידע אישי אשר התרחשו כתוצאה ממעשים או מחדלים של הלקוח עצמו, צדדים שלישיים, או נסיבות שאינן בשליטתה הסבירה של החברה, לרבות ומבלי למעט: מתקפות סייבר, כוח עליון, כשלי אבטחה של צדדים שלישיים, או שימוש לא תקין באתר.
11. אבטחת פרטי גישתך לאתר
12. החברה רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות ו/או אחרות ומבקשת שהלקוח ישמור על שם המשתמש והסיסמה בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם וממליצה להחליף את הסיסמה מעת לעת. החברה מבקשת מהלקוח לשמור על פרטיותך וזליגת המידע האישי שלו מהאתר על ידי אי-מתן גישה לעמוד האישי שלו ו/או למכשירים אישיים שלו, לרבות טלפון נייד, מחשב, טאבלט וכו’ ו/או אי-שיתוף הסיסמא ו/או שיתוף קוד אימות שיישלח לטלפון או לדוא”ל.שינויים במדיניות הפרטיות
החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן מדיוניות הגנת הפרטיות מפעם לפעם, וזאת ללא צורך במתן הודעה מראש על ביצוע שינויים ו/או עדכונים כאמור. שינויים אלה יכנסו לתוקפם מיד עם פרסומם באתר. המשך השימוש של הלקוח באתר ייחשב כראיה בלתי ניתנת לערעור להסכמתו למדיניות הפרטיות לאחר ששונו.
13. ממונה על הגנת הפרטיות
החברה מינתה ממונה על הגנת הפרטיות אשר מופקד על פיקוח ויישום הוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א–1981, ותקנותיו, וכן על טיפול בפניות הציבור בנושא פרטיות.
לכל שאלה, בקשה או פנייה הנוגעת לנושא פרטיות והגנת מידע אישי, ניתן לפנות אל הממונה באמצעות:
• דוא”ל: [shlomik@box.co.il]
• טלפון: [0528432840]
• כתובת למשלוח דואר: [החשמונאים 90 תל אביב]
הממונה יבחן את פנייתכם ויעשה כמיטב יכולתו להשיב לכם בהקדם, בהתאם לחובות החברה לפי הדין.
הגרסה מעודכנת ליום 31.08.2025